cторінка психолога

Мірявець Світлана  Миколаївна - практичний психолог, методист. 

Категорія вища, стаж 32 роки

   Організація життєдіяльності дітей включає в себе : спостереження, індивідуальна робота, трудова діяльність, самостійна художня діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності, оздоровча фізкультура. Проводяться Дні здоров'я, свята, ранки, музично - спортивні розваги, організовуються виставки дитячих малюнків та поробок.

   Сім'я і дошкільний заклад - це два соціальних інститути, які закладають фундамент успішності кожної дитини у майбутньому. У них єдина мета - виховати здорову, соціально адаптовану, всебічно розвинену особистість із високим інтелектуальним та творчим потенціалом. Реалізувати цю мету можливо лише в тісній взаємодії батьків і педагогів.

2018 - 2019 навчальний рік стартував .   Всі дітки добре адаптувалися до садочка!



Як треба батькам готувати дитину дошкільного віку до відвідування дитячого садка:

1.Не обговорювати при маляті хвилюючі Вас проблеми, пов'язані з дитячим садком.

2. Заздалегідь довідатися в дільничного лікаря , який тип адаптації можливий у дитини, вчасно прийняти всі міри при незадовільному прогнозі.

3. Якомога раніше провести оздоровчі заходи, які призначив лікар.

4. Відправити дитини в дитячий сад лише за умови, що вона здорова.

5. Не віддавати дитини в дитячий сад у розпалі кризи трьох років.

6.3аздалегідь довідатися всі нові моменти в режимі дня в дитячому садку й увести їх у режим дня дитини вдома.

7. Підвищити роль заходів, що загартовують.

8. Оформити в дитячий сад за місцем проживання.

9. Якомога раніше познайомити малюка з дітьми в дитячому саду та з вихователями групи, куди він незабаром прийде.

10. Намагатися віддати його в групу дитячого саду, де у нього є знайомі ровесники, з якими він раніше грав удома або у дворі.

11. Настроїти малюка як можна позитивніше до його надходження в дитячий садок.

12. Учити дитини вдома всім необхідним навичкам самообслуговування.

13. Не загрожувати дитині дитячим садом як можливим покаранням.

14.Готовити малюка до тимчасової розлуки з Вами, дати зрозуміти йому, що це неминуче тільки тому, що він уже великий.

15. Не нервувати й не показувати свою тривогу напередодні надходження дитини в дитячий сад.

16. Планувати свою відпустка так, щоб Ви могли перший час не залишати дитину на цілий день у дитячому саду.

17. Увесь час пояснювати дитині, що вона для Вас, як і колись є ЛЮБИМОЮ.

18. Набудовувати дитини на позитивне відношення до дитячого садку, що це дуже здорово, що вона доросла до саду й стала такою дорослою.


ЧОМУ ГРА ВАЖЛИВА

 Гра як основний вид діяльності дошкільників має особливе значення у їх загальному розвитку. Вона є важливою діяльністю дитини і займає більшу частину дошкільного дитинства.

«Пограй зі мною!» - як часто чуємо ми це прохання від дітей. І скільки радості вони отримують, коли ми, долаючи втому і відсовуючи домашні справи, погоджуємося хоч на декілька хвилин побути хворим або пасажиром, учнем або сірим вовком. Скажемо прямо, найчастіше, граючи з дитям, ми слідкуємо за його бажанням: він сам розповідає нам, що треба робити. А ми, якщо вже вирішили принести йому задоволення, слухняно виконуємо всі вимоги. Проте гра - це не лише задоволення і радість для розвитку дитини, що само по собі дуже важливе. З її допомогою можна розвивати увагу, пам'ять, мислення, уяву маляти, тобто ті якості, які необхідні для подальшого життя. Граючи, дитя може набувати нових знань, умінь, навиків, розвивати здібності, часом не здогадуючись про це. Батьки деколи самі пропонують дітям пограти в школу, щоб закріпити навики читання; у магазин, щоб перевірити уміння лічити, і так далі.

             

Дитина до певного віку зазнає суттєвих складнощів, коли їй пропонують робити вибір і домовлятися з кимось.

Чому?
Тому що ще не сформована префронтальная кора головного мозку. Звідси складнощі в цілеспрямованості і прояві волі, якщо немає сильної мотивації.
Якщо мова йде про дошкільний вік, то дитину важливо спрямовувати, мотивувати, робити щось через гру, а не змушувати.
А також допомагати домовлятися з іншими людьми / дітьми, якщо вона цього просить.
Інакше у всій повноті проявляться особливості кризи 3-х років у вигляді впертості, негативізму, свавілля і т.д.

Пам'ятайте, що діти до 7 років наслідують дорослих у всьому!
Важливо! Якщо у дорослого є чітка внутрішня позиція, дитина це відчує і погодиться! Але якщо ви самі сумніваєтеся, то дитина з вас не злізе і буде нескінченно просити «ну ще, ну в останній раз» і т.д.

Висновки такі: батькам дошкільника
✔ важливо бережно і з повагою ставитися і до себе, і до дитини;
✔піклуватися і про себе, і про дитину;
✔бути послідовними і чесними;
✔бути впевненими у своїй позиції і твердо приймати рішення;
✔через гру, вірші, пісні, примовки вмовляти, не використовуючи емоційного і фізичного насильства.

Ваш заголовок буде тут

Введіть підзаголовок тут

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати