Про нас

У нас працюють професійні вихователі і ми використовуємо найновітніші методики освіти.

Добрі вихователі

У кожному місті та селі є чарівна галявина - там знаходиться чудо країна - дитячий садочок.

Саме сюди - у Руськополівський ЗДО №2 щодня матусі та татусі приводять своїх маленьких, гарненьких, найдорожчих діток.

Керує диво-країною добра фея завідуюча - Банк Зоя Михайлівна. Вона щоранку вітає діток квітучою усмішкою та бажає гарного дня.

Привітавшись, малята розбігаються по хаткам-кімнаткам. У них помічники феї - вихователі та нянечки - обіймають їх своєю любов'ю, пестять та ніжать, аж поки сонечко не почне позіхати. Тож ростуть маленькі Оксанки, Миколки, Іванки та Танюши у теплі та догляді.

А щоб не сумували, вигадує для них методист - Мірявець С. М. різні забавлянки та казочки а психолог дмухне зірочками-веселинками і обійме гарним настроєм.

Музкерівник - Бузаш Г. В. розважає

піснями та таночками.

А якщо не дай Боже у малечі щось заболить, то вмить з'явиться медсестра

Мигальчич М. М і змахнувши чарівною палочкою віджене весь біль,

Є ще одна чарівниця, без якої неможливе життя на чарівній галявині. Це завгосп . Вона рахує скільки смачного потрібно замовити для хлопчиків і дівчаток.

А коли ніжки діток втомляться стрибати то вмить прилетять добрі паняночки-кухарочки і принесуть смаколиків. Ох і вигадниці вони! Бо тільки у чарівному садочку хлопчики і дівчатка виїдають все до останньої ложечки, а потім просять добавки!

Знову дітки здорові та щасливі будуть бігати, стрибати, гратися...

Але ж їм і відпочивати потрібно! Тож прачка старанно миє білизну, нашіптуючи найсолодші сни. І як тільки малята починають позіхати, на них уже чекають ліжечка з найдивовижнішими казками...

Лише двірнику дозволено у цей час підмітати стежинки, поливати квіти та збирати пилинки. Ось так і живе маленька країна і назва в неї - ДИТСАДОК!


Адаптація дитини до умов дошкільного закладу

Під адаптацією (від латів. аdaptatio - пристосування, прилагоджування) прийнято розуміти здатність організму пристосовуватися до різноманітних умов довкілля Соціальна адаптація - пристосування людини до місцевих умов новому соціальному середовища; одне із соціально-психологічних механізмів соціалізації особистості

Адаптація неминуча тоді, коли виникає протиріччя між нашими можливостями і вимогами середовища.

Вирізняють три стилі, з допомогою яких людина може адаптуватися до середовища:

а) творчий стиль, коли людина намагається активно змінювати умови середовища, пристосовуючи їх до себе, отже пристосовується сама;

б) конформний стиль, коли людина просто звикає, пасивно приймаючи всі вимоги й обставини середовища;

в) уникає - стиль,коли людина намагається ігнорувати вимоги середовища, гребує або може пристосовуватися. Найоптимальнішим є творчий стиль, найменш оптимальним - уникає.

У колі сім'ї дитина від перших днів життя звикає до визначеному режиму, способу вигодовування, до мікроклімату сімейних відносин також встановленим способами спілкування з нею.

Усім відомо, що з вихователями у садочку дитина проводить більше часу, ніж з батьками. Професія педагога вимагає постійно знаходитися у хорошому настрої, мати гарний вигляд, в усьому бути обізнаним та бути взірцем для наслідування. Насправді бути таким легко! Які б не були важкі життєві ситуації, яким би поганим не був настрій - все «лікують» невимушені посмішки дітей, їхній радісний вираз обличчя при зустрічі, їхні подяки. Коли починаєш бачити що дитина, завдяки тобі та твоїм зусиллям, стає добрішою, слухнянішою, розумнішою - виникає шалене бажання працювати, віддаватися роботі. 

Участь у конкурсі

Наш дошкільний заклад прийняв участь в онлайн конкурсі до дня міста Тячів.  Нагороду отримала вихованка середньої групи Куцина Наталочка.  Вона декламувала вірш з привітанням. 

Прогулянка

Кожен вихователь дошкільного навчального закладу знає, яку унікальну можливість в роботі з дошкільниками надає прогулянка. Адже вона сприяє оздоровленню малят, збагаченню їх знань про природу та різноманітні явища, проведенню дослідницької діяльності, де матеріал надає сама матінка-природа, а також сприяє розвитку уваги, пам'яті, уяви.

Зважаючи на те, що процес виховання дітей безперервний, перед вихователем відкриваються унікальні можливості для всебічного гармонійного розвитку особистості дитини, закладені в процесі освітньої роботи з дошкільниками в умовах прогулянки. А завдання дорослих - і вихователів, і батьків - полягає в тому, щоб не давати готову відповідь, допомогти дитині пізнати навколишній світ, зрозуміти, що всі явища можна вивчити, розгадати самостійно.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати